سفارش تبلیغ
صبا ویژن


« هوالاوّل »

(ممکن است آمریکا خطرهائى براى کشورهاى دیگر ایجاد کند؛ ممکن است دیوانگى کنند. البته من همین جا بگویم؛ ما سلاح اتمى نداریم، سلاح اتمى هم نخواهیم ساخت، اما در مقابل تهاجم دشمنان - چه آمریکا و چه رژیم صهیونیستى - براى دفاع از خودمان، در همان سطحى که دشمن حمله کند، به آنها حمله خواهیم کرد.)

انا فتحنا لک فتح مبینا

اینها بخشی از بیانات مقام معظم رهبری در روز اولین روز فروردین 1391 هستند که پیام شفافی برای غرب و مستکبران جهانی داشت. برای مردم ایران و دوستان جمهوری اسلامی در سراسر جهان این سخنان شجاعانه و قدرتمندانه، روحیه بخش و غرور آفرین بود. اما شاید برای رسانه های بیگانه و سیاستمداران ساده اندیش و سران استکبار این سخنان چیزی جز یک پاسخ ساده به تهدیداتشان و... تلقی نشود. اما تحلیلگران و سیاسیون ژرف اندیش آنها خوب این نکته را می فهمند و به این اذعان کرده اند که بعضی شخصیتها سخن عبث و بیهوده و بدون تفکر به زبان نمی آورند و حرفی نمی زنند که بدان عمل نکنند و اعتراف نیز کرده اند که این ها هرگز دروغ نمی گویند و با چشمهایشان دیده اند تحقق شعارهای ایشان را. از جمله این شخصیت ها سیدحسن نصرالله و حضرت آیت الله خامنه ای می باشد.

رهبری ایران با بیان این مطلب که پاسخ حمله را با حمله خواهیم داد، از آغاز یک جهادی سخن به میان می آورد که خوب تمام سطوح آنرا سنجیده و از عاقبت آن به خوبی مطلع است. با اعتقاد قلبی و خاطری جمع از کسب فتوحاتی خبر می دهد که بدان اطمینان دارد.

این اطمینان و عقیدهء‌ راسخ نسبت به ظفر بر دشمن چند ریشه دارد.

1- تکیه گاه مستحکم و قوی
تکیه گاه محکم این نظام اسلامی و مقام معظم رهبری همین مردم هستند که نشان دادند می توانند نقطه اتکای قابل اعتمادی برای میهنشان و ولی خویش باشند. این مردم با حضور در تمام عرصه ها و صحنه های حساس انقلاب نشان داد که جمهوری اسلامی مورد تایید مردمش است و پشتوانه مردمی نیز دارد. در این سی و سه سال عمر انقلاب هیچ عرصه ای اعم از جنگ و جهاد و سازندگی و راهپیمایی ها و حتی انتخابات که نشان دهندهء اعتماد عمیق مردم به این نظام است خالی نبود است، بلکه پر شور و پر حضور نیز بوده است. این مشارکت و حضور گسترده علی الخصوص در 22 بهمن و انتخابات 12 اسفند اخیر موید این ادعاست که جمهوری اسلامی و ولایت فقیه دارای یک حمایت عظیم و اعتماد عمیق مردمی است.

2- قرار گرفتن دشمن در موضع ضعف و متزلزل
فرورفتن در باتلاق جنگ و بیداریهای اسلامی که به سقوط سنگرهای غرب در منطقه خاورمیانه اشاره دارد، یک شکست سنگین در عرصهء سیاسی است و قرار گرفتن نظام جمهورى اسلامى به عنوان مرکز توجه دنیاى اسلام بیدار شده نیز ضربهء سهمگین تری است بر استکبار جهانی. علیرغم اینها، فرورفتن در بحران اقتصادی و جنبش 99درصدی نیز بر شدت فشارها افزوده و غرب را در بحران فرو برده است.
اما بارقه های امید در دل غربی ها زمانی خاموش شد که تنها امیدشان به از دست رفتن پشتوانه مردمی نظام جمهوری اسلامی نیز از دست رفت و دو سیلی پی در پی در راهپیمایی22 بهمن و انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی بر صورتش نواخته شد.
چالش برانگیز ترین بخش ماجرا اسرائیلی است که حامیان استراتژیکش را دیگر ندارد و نفسهایش به شماره افتاده است.

3- ایمان به وعده های خداوند
مقام معظم با تلاوت آیات 22 و 23 سوره فتح و ایمان و تصدیق گفتار خداوند، این نوید را می دهد (که اگر دشمن ابتدا به حمله کرد، آن دشمن قطعاً شکست خواهد خورد.)
این ایمان و اعتقاد قلبی نیز نشات گرفته از حقایق تاریخی صدر اسلام (از جنگ احزاب تا فتح مکه) تا کنون (پیروزی در جنگ هشت ساله در برابر جهان و حزب الله و حماس در برابر اسرائیل تا دندان مسلح) نمونه ها و نشانه های بزرگی از وعده راستین خداوند است.

حضرت آیت الله خامنه ای بیان فرموده بودند (که ما امروز در شرائط شِعب ابى‌طالب نیستیم؛ ما در شرائط بدر و خیبریم. ما در شرائطى هستیم که ملت ما نشانه‌هاى پیروزى را به چشم دیده است؛ به آنها نزدیک شده است؛ به بسیارى از مراحل پیروزى، با سرافرازى دست پیدا کرده است.)
بیانات روز گذشته ایشان تاییدی موکد بود بر این وضعیت ایران اسلامی و شاید کلید زدن آماده شدن برای حمله و حرکت برای کسب فتوحاتی بزرگ. طبق فرموده خداوند: (انا فتحنا لک فتحً مبینا)

پ.ن:
- ای رهبر آزاده آماده ایم آماده...

انا فتحنا لک فتح مبینا


نوشته شده در پنج شنبه 91/1/3ساعت 2:26 صبح توسط محمدمهدی . ر نظرات ( )