سفارش تبلیغ
صبا ویژن


« هوالاوّل »

در ادامه پخش برنامه های جذاب و متنوع از تلوزیون ملی، صدا و سیما برنامه ای به نام "خنده بازار" دوباره روی آنتن برده است تا موجبات فرح و شادی مردم را با ابزار تمسخر و توهین، به گناه آلوده سازد. این در حالی است که هنوز سریال ها و برنامه های سخیف همچون "هفت" را فراموش نکرده ایم و با شروع به کار این برنامه به اصطلاح طنز، گل بود، به سبزه نیز آراسته شد.

خنده بازار

در برنامه پارک ملت، حجه الاسلام شهاب مرادی ناگهان حرف هایش را ناتمام گذاشت،  از این برنامهء به اصطلاح طنز انتقاد و از آقای شهیدی فر دلجویی نمود، اما این مجری مودب و متین این عمل را نادیده گرفت و گفت از نظر بنده اشکالی ندارد و این امری طبیعی است و در جهان متداول است و به نظرم نوعی انتقاد است. اما کارشناس محترم گفتند که مشروب هم در جهان عادی است، اما اینکه بیایند لحن افراد را، تیک های عصبی اشخاص را مورد تمسخر قرار دهند، عمل پسندیده و مشروعی نیست، اگر انتقاد میخواهید، بنده بنشینم و چندین برنامه از صدا و سیما انتقاد کنم. میخواهید؟

صدا و سیما شاید بتواند کمی از اندوه و غصه های مردم بکاهد و بارقه های شادی و امید را در دل جامعه زنده سازد، اما به قیمت دین فروشی به زیر ساتور بردن فرهنگ و مذهبمان.

این نوع خنده، بازار گناه را داغ می کند و دیگر هیچ.

پ.ن:
- اینهم نمرهء منفی دیگه ای در کارنامه صدا و سیما.
- برگزیده مجله پارسی نامه در تاریخ چهارشنبه 12 بهمن 90.


نوشته شده در چهارشنبه 90/11/12ساعت 1:42 صبح توسط محمدمهدی . ر نظرات ( )