سفارش تبلیغ
صبا ویژن


« هوالاوّل »

سلام آقای احمدی نژاد.

صمیمانه با احمدی نژاد

دوست داشتم با شما صریح و بی پرده سخن بگویم. از همین رو این مطلب را برایتان نوشتم.
از آن ایام شهرداریتان در پایتخت، دورادور می شناختمتان. برایم شخصیت جالب و ساده ای داشتید، بدون هیچگونه سیاست بازی و تکلف سخن میگفتید و می گویید. سال 84 برای ریاست جمهوری آمده و نامزد شدید. اراده ملت تقدیر را به سود شما رقم زد و این بار سنگین را به عهدهء‌ شما گذاشت تا قوه مجریه کشورمان و موتور حرکتمان به دستان شما پیش رود. الحق و الانصاف اگر نگوییم 20 شدید اما نمره قبولی خوبی گرفتید و از شاگردان ممتاز بودید.

چهارسال گذشت... انتخاباتی دیگر... عده ای دست به تخریبتان زدند. می گفتند شما اگر رئیس جمهور شوید،‌ پیاده روهای خیابان را پرده خواهید کشید و حتی پارک ها را به صورت زنانه و مردانه جدا خواهید نمود در بسیاری اماکن عمومی حائلی به وجود خواهید آورد برای تفکیک جنسیتها. در تخریب شما مایه گذاشتند و می خواستند چهره شما را متحجر نشان دهند. موافقان اینان هم دوست داشتند کسی در جایگاه ریاست جمهوری بنشیند که آزادی!!! شان را تامین و تضمین کند. آنان حس می کردند با وجود شما نمی توانند به این به اصطلاح آزادی و در اصل ولنگاری و روابط ناصحیح دست یازند و به این امور منافی عفت و غیرت ادامه دهند... پس از حضور مردم در صحنه... یا بهتر بگویم حضور پرشور مردم در صحنه که مجددا مهر تاییدی زدند بر فعالیت ها و خدماتتان به مردم و علی الخصوص به محرومین، در یک رفراندم عظیم و با مشارکت بالا،‌ دست به جر زنی های سیاسی زدند و ماجراهایی بوجود آوردند که کام ملت و رهبر را تلخ و فضای کشور را غبار آلود ساختند...خودتان بهتر واقفید بر آنچه گذشت...

خلاصه فتنه گذشت، شما نه تنها رئیس جمهور کسانی که به شما رای دادند بودید، بلکه رئیس جمهور آنانی هم که به شما رای نداده بودند نیز شدید.

الحق و الانصاف شاید کمتر شخصی به پرکاری و پرتلاشی و استقامت شما باشد و همه به آن اذعان کرده و هیچ شکی در آن نیست. همانگونه که مقام عظمای ولایت بر این نکته تاکید کرده اند که شما دولت خدمتگذارید و فعالیت های کم نظیرتان در یارانه ها و مسکن مهر و سهام عدالت و ... خدمات شایانی بود بر محرومین و عامه ملت ایران.

در اینجا میخواهم با شما از مسئله ای به نام حجاب و عفاف سخن کنم که سالیان سال است مظلوم واقع شده است و دولتهای پیشین روی خوشی بدان نشان ندادند و در تنگناهای بسیاری قرار گرفت.

ولی تازگی ها به نظر می رسد شما نیز...

خب راستش حق دارم گله مند باشم... انگار کمی مسائل رنگ و بوی دیگری به خود گرفته است... بی حجابی دارد رواج می یابد و روابط دختر و پسر در حال گسترش است و هیچ مرجعی نیست که جلوی آنها را بگیرد تا به منجلاب فساد و تباهی گرفتار نشوند.

صمیمانه با رئیس جمهور

نیروی انتظامی هم کناری ایستاده و می گوید ما دستوری برای برخورد نداریم.
آیا تغییراتی در شما بوجود آمده؟
برخی می گویند ریشهء‌این قضیه را باید در تفکر شما جست از جهت جلب نظر کسانی که به شما رای نداده اند تا شاید دل آنها را نیز به دست آورید و عقیده شان را نسبت به خودتان مثبت کنید.
نمی دانم شاید هم اشتباه باشد... اما اینگونه احساس می کنم که دارید هوای آنان را نگاه می دارید... خب خودتان فرمودید با اجبار و زور نمی شود در مورد حجاب و عفاف با این جوانان برخورد کرد... عده ای از دوستان و دلسوزان گله مند شدند. و شنیدم در جایی دیگر فرمودید سخن من همانست که گفتم... چندی پیش هم در مجلس و در پاسخ به سوال نمایندگان درباره حجاب و عفاف بر این مواضعتان اصرار کردید و بیان داشتید:

«ملت ما ملتی مومن، پاک و دوست داشتنی هستند و باید با آنها خوب برخورد کنیم. اینقدر سخت نگیرید، البته اگر به صورت سازمان یافته عده‌ای به دنبال تخریب ارزش‌ها باشند، تکلیف‌شان روشن است. قوه قضاییه و مجموعه‌های اطلاعاتی وضعیت آنها را بررسی و حکم صادر می‌کنند، اما باید با توده‌های مردم با محبت رفتار کرد.»

اگر اجازه بدهید کمی اشکال کنم بر این بیاناتتان در مجلس. البته من در حدی نیستم که بخواهم به شما اشکال بگیرم. اما لااقل می توانم نظر خود را بیان کنم.

مسئله حجاب و عفاف را با مسئله مواد مخدر و مسائل اقتصادی مقایسه می کنیم:

عده ای در داخل و خارج به صورت سازمان یافته مواد به کشور قاچاق می کنند و جوانان را در مرداب اعتیاد می اندازند، در سویی دیگر دشمنان و مخالفان و دنیاطلبان کمر همت بسته اند تا با ایجاد بحران اقتصادی و تشنج در بازار، زندگی روزمره مردم را فلج کنند و به بنیه اقتصادی کشور صدمه بزنند و نیز دشمنان خارجی و معاندان داخلی کمر همت بسته اند تا حجاب و عفاف را ریشه کن کرده و فساد را در بین جوانان رواج دهند.
همانگونه که شما فرمودید قوه قضائیه و مجموعه های اطلاعات باید به وضعیت هر سه مورد رسیدگی و برای آنان حکم صادر کرده و به شدت برخورد نماید.

اما فرمودید با توده های مردم با محبت برخورد شود. در کلام شما این استنباط می شود که منظور از توده مردم آن افرادی هستند که فریب دشمنان و معاندان را خورده و به دام فساد و تباهی کشیده شده اند و می فرمایید:‌

«کار فرهنگی با بگیر و ببند نمی‌شود، آیا این سخن بد است، اینقدر به دخترها و پسرها گیر سه پیچ ندهیم. این‌ها فرزندان خودمان هستند،‌باید به این جوان‌ها احترام گذاشت.»

اگر در فرمایشات شما عمیق تر شویم این مسئله پیش می آید که باید با توده مردم با نرمش و لطافت برخورد گردد.

اگر این جوانان فرزندان خودمان هستند و باید به آنها احترام گذاشت و کار فرهنگی انجام شود. پس باید با کسانی هم که گرانفروشی می کنند در مغازه ها به صورت (غیر سازمانی و از شخصی ) با وسوسه شیطان دست به افزایش قیمت کالایی می زنند،‌ دقیقا همین مواردی که اینروزها و در آخر سال مشاهده می کنیم و بعضی فروشندگان قیمتهایشان را افزایش داده و یا اجناس خود را انبار کرده و احتکار می کنند نیز با نرمش و کار فرهنگی برخورد شود پس تعذیرات حکومتی و اصناف و بازرگانی نباید این متخلفان را جریمه یا مغازه شان را پلمپ کند.

یا اصلا کسانی که به دام مواد مخدر افتاده اند و معتاد گردیده اند. بعضی نیز برای به دست آوردن مصرف روزانه مواد مخدرشان،‌ به صورت جزئی و غیر تشکیلاتی دست به فروش این ماده می زنند نیز نباید برخورد شدید صورت بگیرد و نیروی انتظامی نمیبایست با بگیر و ببند اینها را به بازداشتگاه ببرد.

هر سه گروه به نوعی جامعه را به چالش کشیده اند و به همان مردمی که در تلاشید برایشان خدمت کنید صدمه می زنند. یکی فیزیکی، یکی اخلاقی و دیگری اقتصادی.

اما شما در بحث مواد مخدر و اقتصادی با این متخلفان برخورد می کنید اما در مسئله حجاب کار فرهنگی را مطرح می کنید.

آیا از آن عدالتی که شعار دولت شماست به دور نیست؟ عدالت را بهتر نیست در تمام جنبه ها اجرا نمود؟

جناب دکتر؛ شما که در ادامه فرمایشاتتان فرمودید«کدام یک از ما گناه نکرده‌ایم،‌ گناه بد است، اما چه کسی با من و شما برخورد کرده است؟ این درست نیست،» پس به یقین به گناه این افراد اذعان می نمایید و این مواضعتان بدتر از گناه آنان است، زیرا ترویج گناه است و عقوبت سختی خواهد داشت در روز رستاخیز.

آندلس را که به یاد دارید. دشمنان از همین طریق رواج بی بند و باری توانستند بر مسلمانان غلبه نمایند و شکست دهند در حالی که مسلمین هم از نظر اقتصادی و نظامی و دینی قوی تر از اروپایی ها بودند.

تمام زحماتی که برای نظام و مردم و انقلابمان کشیده اید، و همه این پیشرفت ها را با افزایش قدرت ایمان تکمیل نمایید و از مراجع و علما و مردمی که خود را از انها می دانید رفع دغدغه کنید و دل حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف را شاد نمایید.

صمیمانه با احمدی نژاد

و حسن ختام عرایضم:

امیدوارم با کارهایمان زمینه ساز ظهور حضرت حجت بن الحسن العسکری(عج) باشیم و موجبات رنجش خاطر ایشان را به وجود نیاوریم و از دانش آموزان ممتاز مکتب مهدویت و اسلام باشیم. ان شاء‌ الله
موفق و موید و منصور باشید.

پ.ن:
- مطلبی در همین راستا: شعور مردم مانع کار فرهنگی رئیس جمعور
-
برگزیده مجله پارسی نامه در تاریخ پنج شنبه 25 اسفند 90.


نوشته شده در پنج شنبه 90/12/25ساعت 9:50 عصر توسط محمدمهدی . ر نظرات ( )