سفارش تبلیغ
صبا ویژن


« هوالاوّل »

99 درصد < یک درصد.

جنبش 99درصد

تازگی ها این جمله را زیاد می شنوید که می گویند: جنبش 99درصدی . یا 99 درصد ثروت در اختیار 1 درصد و 1در صد از ثروت در اختیار 99 درصد. یا همان جنبش فتح وال استریت. این حرکت ها مال ینگه دنیا و در کل آنسوی مرزهای ما می شود تا عموم مردم جامعه غربی ثروتشان و هویتشان را از اندک کسانی که مسلط شده اند بر جان و مالشان باز ستانند.

جنبش 99درصد آمریکا

اینبار می خواهم معادله را جور دیگری بیان کنم. رقم ها همان است اما طرفینش تفاوت دارد.

هفت، هشت میلیارد ، تقریبا همین تعداد اند افرادی که در این کره خاکی زندگی می کنند و  هفتاد و چند میلیون نفر از این جمعیت در کشور ما زندگی می کنند.
از نظر جمعیت و وسعت سرزمینی، ایران یک درصد کره زمین است.

این یک درصد من و تو هستیم که در وضع کنونی الگو شده ایم برای 99 درصد دیگر تا بتوانند جایگاهشان را بشناسند و بازیابند آنچه را از چنگش در آورده اند. به دنبال احقاق حقوق خویش اند. رصد می کنند ببینند آیا این (یک درصدی ها) الگوی مناسبی می توانند برایش باشند یا نه و می توان تحولات خاورمیانه و تاثیرات جهانی را و تبلیغات گسترده را بر ضدمان دلیل این مدعا دانست.

جنبش 99درصد

این 99درصد امروز تاثیر می پذیرد از ما. می خواهند ببیند ما چگونه بر روی پای خود ایستاده ایم تا او نیز تأسی نماید و جنبش کند تا خود را رها کنند از استکبار و ظلم.

یقین بدان امروز چشمها به نقطه ایست که تو ایستاده ای. و دلیل اینهمه تبلیغات بر ضد ما و اینکه می گویند رای ندهید و... همین است. چرا بر علیه انتخابات دیگران چنین تبلیغات سوء و متضادی با چنین وسعتی نمی بینیم؟

جنبش 99درصد

«این انتخابات، عزیزان من! براى دشمنان شما یک زلزله‏ى سیاسى بود؛ براى دوستان شما در اکناف عالم یک جشن واقعى بود؛ یک جشن تاریخى بود. در سى سالگى انقلاب این جور مردم بیایند نسبت به این نظام و این انقلاب و آن امام بزرگوار اظهار وفادارى کنند! این یک جنبش عمومى و مردمى بود براى تجدید پیمان با امام و با شهدا؛ و براى نظام جمهورى اسلامى یک نَفَس تازه کردن، یک حرکت از نو، یک فرصت بزرگ. این انتخابات، مردمسالارى دینى را به رخ همه‏ى مردم عالم کشید.» بیانات رهبر معظم انقلاب 88/3/29

آری. می خواهند نگذارند ما الگوی جهان شویم. به خوبی می توان از تلخ کردن خاطره مشارکت 85 درصدی سال 88 این را حس کرد.

پ.ن:
- امروز 12 اسفند است و نوبت توست تا نقشت را به خوبی ایفا کنی. سنگرت را خالی مگذار.
- در حمایت از جنبش اینترنتی حضور آگاهانه.
- برگزیده مجله پارسی نامه در تاریخ جمعه 12 اسفند 90.


نوشته شده در جمعه 90/12/12ساعت 2:19 صبح توسط محمدمهدی . ر نظرات ( )