سفارش تبلیغ
صبا ویژن


« هوالاوّل »

انقلاب اسلامی، با شعار استقلال و آزادی از بند سلطه استکبار در ایران به پیروزی رسید. نه غرب و نه شرق، هیچ قدرتی حمایتش ننمود و تنها با اتکا به مردم و با هدف حاکمیت اسلام و رهبری امام خمینی(ره) بر پا گردید تا خواسته هایش را عملی نماید و یک حکومت اسلامی قدرتمند و مستقل تشکیل دهد بر پایه فرامین خدا، رهنمودهای اسلام، رهبری امام و حمایت و پشتیبانی مردم.

این تفکراتی خوشایند سلطه غرب و شرق نبود، که یک جمهوری اسلامی مستقل و آزاد بخواد در منطقه سرزمینی با در اختیار داشتن درصد زیادی از منابع و انرژی، همچنین حساسیت خاص منطقه غرب آسیا قدرت بگیرد. از همین رو درصدد بر آمدند تا این نظام را براندازند، با هر وسیله و ترفند و زوری. تا کنون از هیچ شیوه ای کوتاهی ننموده اند و از هیچ عداوتی دریغ نکرده اند.

در این سه دهه عمر انقلابمان گردنه های سخت و پر پیچ و خم بسیاری را در مسیرمان بوجود آورده اند و با موفقیت آنرا سپری کرده ایم، شاید اغراق نباشد که هیچ ملت و دولتی از چنین گذرگاه های پر پیچ و خمی عبور نکرده باشد و برای کشوری این همه مشکلات برای نیل به استقلالش به وجود نیامده باشد و حاکمیتش از طرف قدرتهای بزرگ به خطر نیافتاده باشد. تداوم ایستادگیمان برای اربابان نظام سلطه گران تمام می شود. به هر قیمتی شده است باید نظام ما را زمین بزنند تا از الگو شدن آن برای کشورهای مختلف جهان جلوگیری نمایند.

این دشمنی را در دوره های مختلف به شیوهای گوناگونی اجرایی نموده اند. حمایت از منافقین و جدایی طلبان، تحمیل جنگ سخت هشت ساله و حتی به صورت نرم و جنگ فرهنگی و آنچه استمرار داشته از ابتدا تا کنون تحریم بوده است و تبلیغ علیه ما.

سعی دشمن برای قرار دادن مردم ما در تنگنا و فشار بر ملت مقاوم ما برای شکستن مقاومت و ایجاد گسست بین آحاد مردم و مسئولان کشور برای بروز بحران و التهاب و آشوب‎‎ها و رویگردانی از اصل انقلاب به وضوح قابل مشاهده است.

خاکریزهای تقابل ما با غرب بسیار است. اکنون آتشبار دشمن خاکریزهای اقتصادی ما را هدف گرفته اند.  اما ما وضعیت های وخیم تری همچون جنگ تحمیلی هشت ساله تحت شدیدترین تحریم ها را با موفقیت سپری نموده ایم. در دهه شصت، جوانان انقلابی ما ایستادگی نمودند و حال نوبت نسل سومی های این این مرز و بوم است تا نشان دهد تفکر همان تفکر است، آرمان و هدف و غیرت همانیست که قبلا نیز با آن مواجه شده اند.

امام راحل فرمان داد خرمشهر باید آزاد شود و جوانان انقلابی آن مهم را عملی نمودند، اکنون عرصه ای به وجود آمده است که ما جوانان و نسل سومی ها می توانیم خودنمایی کرده و ثابت کنیم که می توانیم. تنها کافیست جبهه ها را پر کنیم و با شعاری از جنس همان روزها راهی جنگی تمام عیار شویم. با شعار جنگ، کار، تا پیروزی. حضرت امام خامنه ای فرمان تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی را صادر نموده اند و ما باید با حضور در خاکریزهای حمایت از اقتصاد ملی مان، سر منشاء تحولی عظیم شویم و جهان خواهد دید که با نیل به این مقصود، چگونه موانع را یکی پس از دیگری کنار خواهیم زد. و یقین داشته باشیم که پیروز نهایی ما خواهیم بود و خداوند وعده داده است:

وَ لَن یجْعَلَ اللَّهُ لِلْکَفِرِینَ عَلى المْؤْمِنِینَ سبِیلا.
نساء/141- خداوند هرگز براى کافران نسبت به مومنان راه تسلطى قرار نداده است.


نوشته شده در یکشنبه 91/8/7ساعت 1:34 صبح توسط محمدمهدی . ر نظرات ( )