سفارش تبلیغ
صبا ویژن


« هوالاوّل »

با پیشرفت رایانه و ورود این تکنولوژی به منازل و گسترش اینترنت و ارتباطات، یک مشکل عمده نیز میان کاربرانش بوجود آمده است به نام ویروس رایانه ای.
هر کس راهکاری برای مقابله با این دردسر و مسئلهء رنج آور انتخاب کرده است و بعضی نیز درمانده شده اند و نمی دانند باید چه کنند که دیگر از دست ویروسها و اشکالاتی که در سیستمهایشان به وجود می آورد رهایی یابند.
آنتی ویروس های مختلفی را شاید آزموده باشید و یا به شما معرفی کرده باشند. آویرا،‌ پاندا، نود32،‌ نورتون و ...
اما هرکدام از اینها مشکلات خاص خود را دارد. اعم از پیچیده بودن محیط نرم افزار، سنگین کردن و کاهش سرعت ویندوز و برنامه ها، عدم شناسایی تمام ویروس ها،‌ ناهمگونی با برخی نرم افزارها، عدم بروز رسانی و یا بروز رسانی ناکارآمد و مسئله دار و...
شاید شما نیز اکثر این آنتی ویروسها یا یکی از اینها را آزموده باشید و با تمام مشکلاتشان دست و پنجه نرم کرده اید.

در اینجا می خواهم ضد ویروسی را به شما معرفی کنم که هیچ یک از مشکلات فوق را ندارد و در عین سادگی و محیط ساده و کارآمد، بسیار پیشرفته و قوی و دقیق است.

ویروس کش شید Sheed Anti Virus

ویروس کش شید

این نرم افزار قابلیت های مختلفی دارد که از آن یک ویروس کش فوق العاده ساخته است و امید که مورد توجه شما قرار گیرد.

1- قدرت آنتی ویروس:
قدرت ضد ویروس شید بعلت استفاده همزمان از دو موتور خارجی بسیار بالا است. در واقع با تلفیق دو موتور نقاط ضعف موتور ها پوشیده شده و نقاط قوت آنها به هم اضافه می‌شوند. همینطور از آنجایی که هر موتور از روش های خاصی برای یافتن ویروس های ناشناخته استفاده می‌کند، استفاده همزمان آنها باعث شناسایی بالاتر ویروس های ناشناخته نیز می‌شود. همچنین مدت زمان بین تولید ویروس و زمانی که ویروس شناسایی می شود نیز کوتاه تر می‌شود. در آخر ضد ویروس شید شامل سیستم محافظت از یواس‌بی می باشد که از آلودگی از طریق درایوهای فلش جلوگیری می‌کند.
هر کدام از این قسمت ها در زیر توضیح داده شده است:

ضد ویروس شید با استفاده همزمان از موتورهای ضد ویروس قوی (نود32 و آویرا) قادر است درصد بالاتری در شناسایی ویروس‌های شناخته شده را فراهم آورد. در زیر آماری از توانایی شناسایی ویروس های شناخته شده که توسط معتبرترین شرکت تست آنتی ویروس (AV-Comparatives) جهان در کشور اتریش به دست آمده را مشاهده می‌کنید:

مقایسه آنتی ویروس ها در شناسایی ویروس شناخته شده

همچنین در شناسایی ویروس های ناشناخته، ترکیب این دو موتور درصد شناسایی ویروس های جدید را به مقدار قابل توجه‌ای افزایش داده است. در زیر نمودار شناسایی ویروس های ناشناخته که توسط شرکت (AV-Comparatives) تهیه شده است را می‌بینید:

مقایسه آنتی ویروس ها در شناسایی ویروس ناشناخته

2- سرعت آنتی ویروس
ضد ویروس شید با بکارگیری تکنولوژی‌های سرعت دهنده‌ی جدید بصورت قابل توجه‌ای سرعت خود را بالا برده و تاثیر خود را بر کیفیت عملکرد رایانه به حداقل رسانده است. این سیستم‌ها شامل سیستم هوشمند اَرتا، سیستم هوشمند سامتا و سیستم استفاده از زمان بیکاری سیستم است. سیستم هوشمند اَرتا در واقع به ضد ویروس کمک می کند در موارد زیادی از تکرار اسکن‌ها جلوگیری شود. این کار با علامت گذاری فایل‌های اسکن شده و فایل‌های از پیش شناخته شده و همچنین روند و میزان استفاده از فایل‌ها انجام می شود. سیستم هوشمند سامتا با زیر نظر گرفتن عملکرد ضد ویروس و رایانه شما قدرت و میزان استفاده ضد ویروس از حافظه و منابع سیستم را در هر لحظه با در نظر گرفتن متغیرهای متعدد تنظیم می کند. همچنین سیستم استفاده از زمان بیکاری، به ضد ویروس این امکان را می دهد تا در زمان هایی که شما از رایانه استفاده نمیکنید یا استفاده سبک می کنید فایل های شما را اسکن و نتیجه را ذخیره کند تا بعدا در هنگام باز شدن این فایل ها، ضد ویروس باعث کندی سیستم نشود.

3- محیط ویروس کش:
محیط ضد ویروس شید با ترکیب سادگی، زیبایی و فارسی بودن، بهترین محیط در بین آنتی‌ویروس‌ها برای کاربران ایرانی است. نه تنها تنظیمات ضد‌ویروس شید ساده و قابل دسترسی و استفاده است بلکه پس از نصب تمام تنظیمات و امکانات مهم مرحله به مرحله توضیح داده شده و توسط کاربر تنظیم می‌گردد. همچنین محیط ضد‌ویروس با استفاده از گرافیک بالا و اسکین برای پنجره ها محیطی زیبا را فراهم آورده است، که در عین حال آشنا و قابل استفاده است. همچنین مسلما فارسی بودن محیط به استفاده کاملتر و بهینه کاربران از ضدویروس کمک می‌کند. ضد ویروس شید همچنین شامل راهنمای کامل فارسی می‌باشد که تمام پنجره‌ها، اخطارها و تنظیمات ضدویروس با جزییات در آن توضیح داده شده است. راهنمای هر پنجره از گوشه‌ی همان پنجره قابل دسترسی و مطالعه است.

در زیر تعدادی از تصاویر محیط ضد ویروس قرار داده شده است.

دانلود شید

خرید نام کاربری شید

پس دادن نام کاربری شید

برای آشنایی بیشتر و تهیه نرم افزار ویروس کش شید میتوانید به سایت ضد ویروس شید به آدرس: www.sheed-antivirus.com  نیز مراجعه فرمایید.

پ.ن:
- به شخصه چند ماهه این ویروس کش رو استفاده می کنم و بر روی تمام سیستمهای اداره نصبه و مشکلی خاصی تا به حال مشاهده نشده. در صورت بروز مشکل بخش پشتیبانی فنی سایت ضد ویروس کش شید پاسخگوست و به سرعت حل خواهد کرد.
- ارزان بودن اون هم از دیگر مزایای این ویروس کش خوبه.
- امید که بنا به فرمایش رهبر عزیزمان، در سال تولید ملی و حمایت از سرمایه و کار ایرانی، به محصولات ملی بهای بیشتری بدیم...


نوشته شده در شنبه 91/1/5ساعت 12:28 صبح توسط محمدمهدی . ر نظرات ( )