سفارش تبلیغ
صبا ویژن


« هوالاوّل »

چند هفته پیشتر صدا و سیما خبر از بازداشت چند ساعته سازندگان کلیپ مبتذل و منتشرکنندگان آن در فضای مجازی توسط نیروی انتظامی خبر داد. خبری که از تسلط پلیس به فضای مجازی و سرعت عمل ایشان در واکنش به جرایم یارانه ای حاکی بود. هرچند تولیدکنندگان آن سریع آزاد شدند... 

اما...

در روزهای اخیر شاهد تولید و انتشار کلیپ هپی 2، 3 و ... در فضای مجازی هستیم، کلیپی که از یک بام به چندین بام، از یک کوچه بن بست به خیابانها و معابر اصلی، از اتاق کوچک به پارکها و بوستانها گسترش یافته و علاوه بر یوتیوب، در شبکه ماهواره ای نیز به نمایش در می آید. 

در این ایام که اوج حملات ضد فرهنگی از سوی غرب و خودباختگان غربزده را شاهد هستیم، ضرباتی که مسئولین داخلی به فرهنگ و ارزشهای ما می زنند سهمگین تر است.

ضربات مهلکی از سر بی برنامگی و سهل انگارانه مسئولین داخلی دیگر کارد را به استخوان رسانده.

به قول رهبر معظم انقلاب: «خیلی اوقات در این نسنجیده‌گوییها، غرض هم نیست؛ بلکه نادانی است؛ نادانیهایی است که دشمن از آن استفاده می‌کند. این «نادانِ دوست» که در ادبیات و اشعار ما وجود دارد، یعنی همین. ممکن است دوست هم باشند، اما نادانند. حرفی می‌زنند که نظام اسلامی را زیر سؤال می‌برد.»

با تشکر از صدا و سیما، وزیر محترم فرهنگ و ارشاد و تمام مسئولینی که در امر تهاجم فرهنگی، نسنجیده، دشمن را یاری می کنند...



نوشته شده در سه شنبه 93/3/20ساعت 6:36 عصر توسط محمدمهدی . ر نظرات ( )