سفارش تبلیغ
صبا ویژن


« هوالاوّل »

هر ملتی پرچم و نمادی مختص خود دارد که گویای ویژگی های یک کشور است، در یک منظر. احترام به پرچم یک کشور، به منزله احترام به آیین، فرهنگ، دین و تاریخ آن کشور است. و در مقابل، اگر ملتی، از کشور و دولتی زخم خورده باشند، پرچم آن کشور را پایین می آورند و ممکن است به زمین افکنند و حتی آنرا به آتش کشند، که نشانگر انزجارشان از آن دولت و ملت است. نمونه های بسیاری را دیده و شنیده اید، در کشور ما نیز پرچم ایالات متحده، رژیم صهیونیستی و انگلیس را نیز بدین طریق می سوزانند تا نفرت عمیق ملتمان را نسبت به سیاست های خصمانه انها نشان دهند.

با این اوصاف، آیا این کشورها مقابله به مثل نمی کنند؟ ما به پرچم مستکبرین توهین می کنیم، آیا آنها نیز با پرچم ما چنین می کنند؟ یا در دیگر کشورها چنین اتفاقی رخ می دهد؟ و کسی جرئت اهانت به پرچم مقدس ما را دارد؟ آیا تا به حال شنیده اید که چنین عملی صورت گیرد؟ آری؟ خیر؟ به ندرت؟ تا به حال نشنیده و ندیده اید؟ چیزی به نظرتان نمی رسد؟

چرا. شاید بیشترین توهینها از ناحیه دولتهای مستکبر به پرچم مقدس ما صورت می گیرد. نه آن پرچم سه رنگ سبز و سفید و سرخ که متبرک به کلمه لااله الاالله است. بلکه به پرچم سیاهی که در اقصی نقاط جهان، نماد تفکری است از جنس جمهوری اسلامی ایران. و هفته ای نیست که خبری از بی احترامی به حجاب و چادر و روبند در کشورهای غربی صورت نگیرد. مگر حجاب، به خودی خود چه خطری ممکن است برای آنها به وجود آورد که سخت ترین محدودیت ها را جهت مقابله با آن در نظر گرفته اند اعمال می نمایند؟ جمهوری آذربایجان، ترکیه، فرانسه، انگلیس و ... حتی روسیه که هیچ قانون منع حجابی در آن وجود ندارد.

فرقی نمی کند زن محجبه ملیت چه کشوری داشته باشد، عرب باشد یا ترک، غربی باشد یا شرقی، این نماد تنها یک معنا دارد. خط مقدم جنگ غرب با اسلام است. و بیشترین حساسیت بر زنان محجبه ایران اسلامی است. و تا حد توان در تلاشند تا این جامعه را از درون به فساد سوق دهند، همچون آندلس صدر اسلام. پیشروی هایشان بسیار سریع بوده و تا حدود زیادی موفق شده اند.

با اندک تاملی در کوچه و بازار شهرهایمان می توانیم آنرا مشاهده کنیم. از چند تار مو شروع می شود و به انحرافات شدیدی منجر خواهد شد.

لباس عفت بر تن جوانان ایرانی،خصوصا چادر در قامت دختران ایران زمین، به منزله احتزاز این پرچم مقدس است.

 


نوشته شده در جمعه 91/7/28ساعت 11:12 عصر توسط محمدمهدی . ر نظرات ( )