سفارش تبلیغ
صبا ویژن


« هوالاوّل »

نمی شود آقا نمی شود، با بگیر و ببند نمی شود. برخورد همیشه نتیجهء‌ معکوس دارد. رضاخان می خواست به زور حجاب از سر زنان و دختران بردارد، مگر توانست؟ حکومت خودش متزلزل شد و همان چادری ها به میدان آمده و حکومت پهلوی را سرنگون نمودند.
حالا اگر بخواهیم با بدحجابی برخورد تندی کنیم، جواب مثبتی نخواهیم دید. کار فرهنگی بهترین راه است. و اکثریت بدان اذعان دارند. حتی رئیس جمهور هم بر لزوم کار فرهنگی تاکید نموده و آنرا لازم و ضروری دانستند.
زمانی که همه به نتیجه مشترکی می رسند،‌ کار اصلی شروع می شود. کار اصلی چیست؟ خب پاسکاری امور.
- طلاب و فضلای گرامی بسم الله...
- نه اختیار دارید، شما دولت هستید، اول شما.
- این چه حرفی است ما در برابر علما جسارت نمی کنیم،
- استدعا داریم، شما مسئول اجرایی مملکت هستید. اصلا راه ندارد. شما بفرمایید.

خلاصه این شانه خالی کردنها برای دیروز و امروز نیست، سالیان سال است که گریزان هستند از این امر مهم.
نه حوزه گامی محکمی بر میدارد، نه دولت حمایت موثر و مفیدی میکند. و بسیاری دیگر دست در دست هم داده اند تا به صورت خوشبینانه، از ایران لبنان بسازند. هرکس هر حجابی خواست داشته باشد. برای خودش.

اگر حجاب و عفاف برایشان مهم است،‌ فقط لازم است یک کار موثر و ریشه ای انجام دهند، الباقی آرام آرام درست می شود. و آن اختصاص یک روز به عفاف و حجاب است. روز ملی عفاف و حجاب.

حجاب و عفاف

آقایان، مسئولان،‌ بزرگان، علما، حرف زدن صرف بست است. کاری کنید. تا دیر نشده کاری کنید. این راهی که شما می روید به ترکستان است.

ایام فاطمیه است و ششم اردیبهشت شهادت حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها است. بزرگ بانویی که نماد عفاف و حجاب و حیاست. مهیا شده ایم برای ایام سوگواری آن بانوی بزرگوار، اما از فاطمه اکتفا به نامش نکنید، در عمل نشان دهید که واقعا فاطمی هستید.
روز پنجم اردیبهشت راهپیمایی حجاب و عفاف است در هفت شهر کشور، آنهم توسط یک موسسه، یک موسسهء حجاب با عنوان ریحانه النبی(س) در چند استان کشور برای بزرگداشت حجاب و عفاف دانش آموزان ابتدایی شهرهای مشهد، ساری، تهران، شیراز، اصفهان، کاشان، ارومیه را به خیابانها می آورد و مسیر راهپیمایی شان در بدپوشش ترین بخش آن شهرهاست.

یک موسسهء‌ کوچک چنین کار بزرگی انجام می دهد، و چه بسیار مسئولانی که کوچکترین کاری نمی کنند...

مگر ادعا نمی کنیم که این کشور، کشور امام زمان(عج) است؟ اینگونه امانتداری می کنید؟ چنین مملکتی را می خواهید به دستان امام عصر(عج) بسپاریم؟ تازه در متوقع تعجیل در ظهور نیز هستیم. اگر با گسترش حیا زمینه سازی ظهور را انجام ندهیم، پس چگونه خود را منتظران واقعی بخوانیم؟ باید بگوییم ما منتظر تو نیستیم آقا جان، اما همه انتظار داریم از تو...


نوشته شده در چهارشنبه 91/1/30ساعت 12:19 صبح توسط محمدمهدی . ر نظرات ( )