• وبلاگ : گاهنامه پنجره
  • يادداشت : ترويج حجاب و عفاف، بايدها و نبايدها
  • نظرات : 0 خصوصي ، 7 عمومي
  • پارسي يار : 5 علاقه ، 9 نظر
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + حديثه 

    خيلي خيلي بد
    + به توچه 
    مشخصه که غيلي عوضي هستي
    يا خدا شفاتون بده با اين مغزاي فندقيتون يا اينکه برو بمير
    اميدوارم جامعه از وجود شما تندرو ها زودتر پاک شه
    ايشالله يه مرضي بگيرين دست جمعي بميرين
    ...به نظرم راهکاري که ميشه اينجور جاها انجام داد اينه که اگر امکانات و بودجه به اندازه کافي بود پيشنهاد بشه که تصاوير تغيير کنند واز شخصتهاي کارتوني و کودکانه ديگه اي استفاده بشه. اگه هم اين امکانات و بودجه وجود نداشت، با رنگ سفيد کلِ نقاشي رو رنگ کرد تا ديوار به حالت اوليه خودش در بياد. اينطوري هزينه کمتري داده ميشه ولي اثري از بي حجابي در ذهن کودک باقي نميمونه.
    البته بحث زيربنايي ترش اينه که بگيم کم کاري از طراحان و خالقان آثار کودکانه س. چون اگه اونها کارشون رو به نحو احسن انجام داده بودند، ديگه بچه ها به اين شخصيتهاي کارتوني دل نمي بستن. نمونه بارز و خوبش برنامه کلاه قرمزيه که چند سال اخير تونسته خلق شخصيتهاي خوبي رو انجام بده.
    اللهم عجل لوليک الفرج
    سلام و عرض ادب
    مطلب بسيار خوب و ظريفي رو اشاره کرديد.
    ولي به نظر من راهکاري که داديد اصلا خوب نيست. يعني با همون اسپري عکسهاي بي حجاب رو با حجاب کنيم. اين اصلا راه مقابله با اين طراحي هاي شخصيتي نيست. همونطوري که خودتون گفتيد براي خلق اين شخصيتها زمان زيادي فکر شده و با درايت خاصي طراحي شده اند. عکسهايي که پايين مطلب هست و به قولي با اسپري با حجاب شدند هيچکدوم تصاوير خوبي از آب در نيومده و همون چهره ي به قول شما معصوم رو از معصوميت و زيبايي انداخته...
    پاسخ

    سلام جناب منصوريان گرامي. ممنون از نظرات ارزشمندتون. اين تصاوير اسپري شده مربوط به فرانسه است و الحمدلله در و ديوار شهرهاي ما مزين به تصاوير زنان بي حجاب نيست. :)
    سلام
    از قلمتان لذت بردم
    هرچند اختلافاتي در نگاهمان است و اين نگاه شما را قدري تند ميدانم اما بحث شما نيز قابل تامل است


    پاسخ

    سلام گرامي.ممنون از حضور سبزتون.
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ دوشنبه 29 خرداد 91 نوشته (ترويج حجاب و عفاف، بايدها و نبايدها) شما به فهرست نوشته هاي برگزيده در مجله پارسي نامه افزوده شده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
    پاسخ

    سلام عليکم ... تشکر از توجهتون. پايدار باشيد.